My Camino Português – Coming soon…

My Camino Português – Coming soon…

So looking forward to this. In about 12 weeks I am going to hike the Camino Português and this time I am not going alone. My friend Steffi is going to be my hiking buddy. We already booked the flights and first two nights in Porto. The rest of our trip will be decided mindfully.

Who will be joining me again on my blog?

4 Comments

  1. Nathalie
    Wednesday April 24th, 2019 / 10:03 PM

    Hallo Rina, ich wünsche euch ganz viel Spaß. Ich habe den Weg vor 3 Jahren gemacht und es war die besten Entscheidung ever.
    Liebe Grüße und passt auf euch auf

    • Rina
      Author
      Thursday April 25th, 2019 / 06:51 AM

      Liebe Nathalie,
      vielen Dank! Ich freue mich schon sehr und kann es kaum erwarten, dass es endlich losgeht! 🙂
      Liebe Grüße
      Rina

  2. Heike
    Monday March 4th, 2019 / 07:59 AM

    Hallo Rina,
    toll, toll!
    Klar – ich werde auf jeden Fall mitlesen. Und dadurch daß Du so toll berichtest, habe ich dann bestimmt das Gefühl live dabei zu sein.
    Ich wünsche Euch eine schöne Vorereitungszeit und ganz viel Vorfreude auf diese Zeit.
    Lieber Gruß von
    Heike

    • Rina
      Author
      Monday March 4th, 2019 / 08:01 AM

      Liebe Heike,
      wie schön, dass du wieder dabei bist! ❤️
      Ich kann es kaum erwarten, dass es losgeht.
      Liebe Grüße
      Rina

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *


Looking for Something?